Digital konference på Højstrupgård

Lad os gøre det hårde arbejde

På Højstrupgård tager vi os gerne af det hårde arbejde, så du kan koncentrere dig om indholdet. Via vores forskellige værktøjer får vi styr på dine deltagere og alle deres individuelle behov (så du ikke skal bruge tid på det) og på dit materiale, som bliver tilgængeligt online (så du kan arbejde dynamisk og tilrette løbende).  

Hos os har I desuden en fast AV-tekniker tilknyttet opstarten af jeres konference, så I altid er sikre på at komme godt i gang med konferencen med den type AV-udstyr, I har brug for.

 

 

App: Priser og indhold

Højstrupgård_app_digital konference
Du har set filmen. Du kender teknologien. Du sparer tid ved kopimaskinen. Og ikke mindst sparer du bunkevis af papir, når du lægger programmer, deltagerlister og præsentationer ind i jeres helt egen konference-app hos Højstrupgård. Så har jeres deltagere alle informationer lige ved hånden, både før, under og efter konferencen. 

Online registrering

Højstrupgård_online_registrering
På Højstrupgård tilbyder vi online registrering af jeres deltagere. Du kan både sende invitation (mail) og remindere (mail og SMS) til dine deltagere. Du kan give din chef adgang til deltagerlisten og printe deltagerliste, bordkort og navneskilte direkte ud. Systemet giver dig også mulighed for at sende opfølgningsmails med materiale.

Interaktiv afstemning

Interaktiv afstemning
Audience Response System ('klikkere') er et interaktivt system, der kan tilsluttes enhver PC og interagere med Powerpoint, Word og Adobe. Klikkere bruges til afstemninger i konferencelokalet, hvor deltagernes besvarelser kommer direkte op på storskærmen (enten anonymt eller ikke). Det giver en hurtig feedback i løbet af et oplæg og involverer deltagerne aktivt.

Kontakt Højstrupgård

Ønsker du at afholde konference, møde eller selskab på Højstrupgård,
så kontakt os 49 28 09 00, så vi sammen kan finde ind til det, der passer allerbedst til jer.